یه توریست گفته ها ...........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

از يك توريست:

من درایران چیزهای عجیبی دیدم ....!

کسی بوسه ی فرانسوی بلد نیست....!

اینجا مثل آلمان پل عشق ندارد......!

از رز هلندی هم خبری نیست.....!

اینجا عشق یعنی....!

به خاطر چشم های دوروبرت.....!

معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی........!

دوست داشتن یعنی کلاس گذاشتن برای همدیگر...!

مهربانی ات را می گذارند به حساب آویزان بودنت ..!

من در ایران نتوانستم به کسی بفهمانم دوست داشتن را به حساب چیز دیگری مگذار ...!

ایرانیان جوانی نمی کنند پیر مرد و پیرزن های کم سن وسال بسیار دارند..!

ایرانیان عشق را با ماشین و لباس خوب انتخاب می کنند نه با نیت خوب !

ایران را دوست دارم،

امــــــــا ...

اینجا ادم همیشه دلگیر است

اینارو یه توریست گفته در مورد عشق از همینجا بهش میگم اره بعضیاش درسته اما ن همش مثلا همه ایرانیا عشقو با ماشین و لباسای خوب انتخاب نمیکنن و.......  ک الان حسش نی بنویسم خخخخ



نظرات شما عزیزان:

سایدا
ساعت2:38---18 شهريور 1393
نخیر مضخرف قیافه اشتون خخخ ایران خیلم خوبه اون توریستم باس بره کشور ب نکبت کشیده شد خودشو اسیب شناسی کنه مرتیکه بوگندوحالا خوبه خودشونم اعتراف کردن ایران داره مث قبل ب یک امپراتوری تبدیل میشه بعله
پاسخ:باشه باشه عاغا اصلا تمام ایران سرای من است خوبه؟؟؟؟؟؟ خخخ من عاشق ایرانم عاشقشم


سایدا
ساعت15:08---17 شهريور 1393
اما نداره همین ک گفتم خخخ
پاسخ:اخه سایدا خداییش بعضی چیزا تو ایران خیلی مذخرفن


سایدا
ساعت16:20---14 شهريور 1393
باید میموند جوابم میگرفت شما انقد بوس کردین ب کجا رسیدین اخه سالانه 1000تا زن سقط جنین دارن ک 800تاش اصلا شوهر ندارن گور باباشون با عشق کثیفشون جون دادا بثبت
پاسخ:اینم یه حرفیه اما .......


Diana
ساعت19:36---6 شهريور 1393
به قول ارمین تو ای اف ام شرق شاه
پاسخ:خخخخخخ


بچه بد
ساعت22:19---5 شهريور 1393

پاسخ:فدات :)


شیما
ساعت21:48---4 شهريور 1393
خخخخخ دیفوونه
پاسخ:عی باوا توهم ب من گفتی دویفونه خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ سه شنبه 4 شهريور 1393 ساعـت 19:44 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |